john frederiksz

  • sandy stokkers

    hallo allemaal,

    mijn man (salvatoro stokkers) en ik zijn al jaren op zoek naar john frederiksz..

    hij is de voormalig zanger van de living blues..

    als iemand van jullie weet waar hij is of in welke band hij nu speelt laat dat dan alsjeblieft weten!!!!..

    groetjes en alvast bedankt de fam stokkers

  • frank

    Hij is vier jaar geleden overleden. Nu is hij uitgebloest.

    M. Pietje

  • sandy stokkers

    bedankt voor je reactie.

    weet je dan misschien waar hij begraven ligt??

    groetjes fam stokkers

  • sylvia

    nee, geen reactie op john frederiksz, ik ken die goeie man niet eens, maar ik zie ineens een aantal keren ‘frank’ in deze lijst staan, en ik denk ineens: Frank als in “frank en nel”?? die ken ik wel, dat stel. Groetjes, Syl (uit Utrecht…hebben jullie nog eens geslapen in een ver verleden, na een bluesy night…)

  • sylvia

    zie bericht 'john frederiksz"

  • Frank

    Ja, in Driehuis-Westerveld, vlakbij het graf van Fortuyn, staat geen gedenksteen op. Naast m.bolink, lead-guitarist van The Snokkels, legendarische band uit Haarlem.

    Mallepoietje

  • Frank

    Ja, inderdaad “de Frank” van Frank en Nel. We hebben toen lekker gesekst in Utrecht. Heerlijk, syl, je moest eens weten.

    Frank (en Nelly) alias Malle Pietje

  • frank

    Ik vind die malle pietje lastig.

    Doet overigens wel zijn naam eer aan.

    frank.

  • Richard

    Is dit werkelijk waar? Is Johnny overleden? Ik ken hem nog van toen hij in de Bijlmer woonde.Waar is hij aan overleden? Dit is geen geintje,hè. @!#$.frank schreef:

    >

    > Hij is vier jaar geleden overleden. Nu is hij uitgebloest.

    >

    > M. Pietje

  • virginia fredriksz

    Nou sorry hoor, maar john is toevallig mijn vader en hij is nog springlevend!!

    Hij zingt alleen nog maar voor mij en voor zijn vriendin.

    Hij werkt op de muziekschool in Heemskerk.

    Met vriendelijke groet, Virginia Fredriksz