bluesband the RIDE

  • dennis

    kan iemand mij misschien helpen bij mijn zoektocht naar deze ‘Nederlandse’ bluesband. Ik heb ze pas een keer gezien in Paradiso kleine zaal en ze zijn fantastisch maar ik heb geen idee waar hun komende optredens zijn en of ze eventueel een website hebben. Wie helpt mij verder?

  • Nico Bravenboer

    Hallo Dennis,

    Ik ken een bluesband die The Ride heet en ben in het bezit van hun demo. Weet echter niet of je dezelfde bedoel.Het is een band afkomstig uit Rotterdam e.o, en repeteren bij het muzikantencentrum Get Rhythm in Ridderkerk( www.getrhythm.nl).

    De band bestaat uit 4 personen:

    Hans Abbink(basgitaar)

    Derio Buunk(zang/harmonica)

    Lewis Brouwershaven(drums)

    Jeroen van Vechel(gitaar)

    Ik weet niet of ze een website hebben ik ben echter wel in het bezit van een telefoonnummer.

    Hopende je van dienst te zijn geweest

    Nico Bravenboer

    Radio Ridderkerk(Bluezy)

    www.radioridderkerk.nl

    dennis schreef:

    >

    > kan iemand mij misschien helpen bij mijn zoektocht naar deze

    > ‘Nederlandse’ bluesband. Ik heb ze pas een keer gezien in

    > Paradiso kleine zaal en ze zijn fantastisch maar ik heb geen

    > idee waar hun komende optredens zijn en of ze eventueel een

    > website hebben. Wie helpt mij verder?

  • Sjors

    Waanzinnige band, heb ze in De Keizer in Spijkenisse en in Nighttown gezien. Het adres van hun website is www.theride.nl. Daar kun je foto's kijken en de muziek downloaden. Let vooral op die gitarist (Jeroen Vechgel of zo), die is erg okee!!!

  • Sjors

    Ze komen weer in de Keizer in Spijkenisse!!! Volgens hun site op 31 januari. Ik heb ze daar al een keer gezien en dat was waanzinnig. Ik ben en zeker weer bij!!!

  • dirk jan

    Misschien wat ver weg maar aankomend weekend spelen ze in oud Zevenaar op zaterdag. Een dubbel optreden geloof ik. De mondharmonicaspeler is super!

    zie ook hun site www.theride.nl.

  • dirk jan

    In Zevenaar aankomend weekend(achterhoek). Super!

  • Les de butler

    Vanavond spelen ze in de Keijzer in Spijkernisse. Ik ga dat zeker zien!!! Heb ze nog niet gezien maar van vrienden gehoord dat ze waanzinnig moeten zijn!!

  • Arjan Gerritsen

    hallo, weet iemand of deze band nog bestaat of waar ik hun muziek (cd ‘Enjoy’) kan downloaden?