Ervaren bluesgitarist gezocht

  • Mark van de Rakt

    The Nightcreepers spelen swingende blues in de stijl van The Fabulous Thunderbirds, James Harmen en Roomfull of Blues. Ze zijn regelmatig te zien met een strakke blazersectie die hun mannetje staan tegenover de harmonica en gitaarsolo's. De oerdegelijke ritmesectie houdt dit swingende geheel staande in de zweterige bruine cafe's.

    Al vele malen waren ze te zien in België en Nederland. In onder andere voorprogramma's van Jimmy Dotson, Studebaker John en Memo Gonzalez.

    We zijn op zoek naar een ervaren bluesgitarist die bekend is met o.a. bovenstaand werk. Eigen gezellige repetitieruimte in Baarle-Nassau (vlakbij breda/tilburg). Ben jij de Junior Watson van de lage landen????

  • Hans van Hoevelaak

    Al een tijd ben ik op zoek naar een bluesband die speelt in de stijl van Ronnie Earl, Duke Robillard, T-Bone Walker, Anson Funderburgh en ga zo nog maar even door. Ik ben een zeer ervaren bluesgitarist en ben bekend met veel stijlen. Mijn voorkeur gaat uit naar die lekker ouderwetse swingende jumpblues van bijv. Roomful of Blues. Ik woon in Ulvenhout.

    Laat even wat van je horen.

    groeten,

    Hans

  • Jules Laarhoven

    Hallo,

    Jullie zijn vast al voorzien, gezien de datum van de advertentie? Zo niet ben ik in de markt!

    Jules Laarhoven

    06-18468724